Sista inlägget (?)

Har handlat lite grejer! 
 
Förra veckan beställde jag ett datorfodral från Marc By Marc Jacobs i Stockholm. Hade spanat in detta fodral på internet, och tagit reda på var det fanns. Det fanns inte närmre i den storleken jag behöver (17"). Har inget fodral sedan tidigare till min dator, vilket jag har märkt behövs. Det levererades hem till mig idag!! 
 
Det är svart och kostade 640 kronor i butik. Eftersom det skickades hem till mig fick jag även betala frakt på 250 kronor. Totalt alltså 890 kronor. Det är riktigt fint, tjockt och mjukt! Är nöjd med köpet trots kostnaden.
 
Har även beställt en jättefin sommarklänning från Nelly. Tänkte använda den på skolavslutningen den 4e juni. 
 
Den är vit i bakgrunden med mestadels röda blommor och gröna blad. Den är även längre bak och lite kortare fram. Klänningen kostade 299 kronor. 
 
I dag köpte jag ett nytt kollegieblock för mitt andra nästan är helt slut på tomma sidor.
Köpte det på Bokia i Helsingborg för 49 kronor. 
 
Igår köpte jag med sushi hem till min pojkvän. 
 
Handlade detta på Kyoto Sushi i Helsingborg för 65 kronor. 
 
Igår morse köpte jag en banan på pressbyrån. Hade glömt att ta med frukt hemifrån till skolan.
 
(Bild från Google, glömde ta bild på min egen.) Den var jättegod och kostade 8 kronor.
 
Igår eftermiddag köpte jag chips och dippa, som jag kanske ska äta idag. Var riktigt sugen på det när jag handlade, men var för mätt sen på kvällen.
 
Rekommenderar starkt naturchipsen och dippan!!! Detta kostade sammanlagt 40 kronor. Namnamnam
 
Detta kan vara mitt sista blogginlägg här (så vida jag inte köper något ikväll eller imorgon)! Min tid med bloggen har varit trevlig, underhållande och bra för min ekonomi. Bye 


Kommentarer
Max

Det heter "dipp" inte "dippa" =)

2013-02-05 @ 09:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0