Shoppingtorka

Shoppingtorka eller bara sparsam just nu? Jag vet inte, men lönsamt är det för ekonomin! 
 
Jag har betalt 200 kronor i årsavgift för medlemskap på Hälsomagasinet, alltså gymmet jag tränar på.
Sedan skolan börjat har jag fikat med en kompis, på kanelbulle och läsk för 36 kronor.
Jag har även köpt läsk, chips, godis osv för ungefär 150 kronor. 
 
Häromdagen fick jag hem några saker jag beställt från H&M. 
 
Två gråa pyjamasar (längst till vänster och höger) och en gråvit blus (mitten).
Blusen kostade 149 kronor och pyjamasarna 149 kr (till vänster) och 249 kr (till höger).
Tanken med att köpa två stycken pyjamasar är att jag har skilda föräldrar och kan ha en hos mamma, och den andra hos pappa. Blusen tyckte jag bara var fin och hade ett bra pris! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0