Julshopping

Tänkte åka till Väla nu i veckan och handla julklappar, men då det är så mycket snö, och mycket att göra i skolan just nu, har jag stannat hemma och sparat mina pengar, än så länge. Åker nog nästa vecka istället! 
 
Har varit och fikat igen, med en vän som ska resa bort en vecka nu under julen. Har också beställt en del grejer från Nelly.com. En del av sakerna är födelsedagspresent och julklapp till mig från min mamma och hennes man, (jag fyller år den 23e) och en del har jag själv betalt för. Vi har inte bestämt vad som är från dem, och vad jag själv står för, så tänkte att jag kunde lägga ut bilder på allt! :) 

Fikade på Espresso House, som vanligt. Jag köpte varm choklad och kladdkaka för 63 kronor. Mums
 

Svart klänning beställd från Nelly.com. Den kallas Sadie Dress och är av märket Jeane Blush, kostade 399 kronor. Perfekt till nyår!
 
Liten fin väska från Nelly.com. Väskan kallas Marcella Clutch och är av märket Twist & Tango, kostade 699 kronor. Fin och praktisk vid alla möjliga tillfällen!
 
Vit klänning från Nelly.com. Är också av märket Jeane Blush men kallas Viktoria Dress, kostade 199 kronor. Tänker kanske ha denna klänningen på studenten!
 
Lita Shoe från Nelly.com. Är av märket Jeffrey Campbell och kostade 1595 kronor. Trots att de är rätt så höga, så är de otroligt bekväma och lätta att gå i! Tack vare den höga platån känns skon inte så hög som den ger intryck av att vara, och foten blir inte så vinklad neråt. De är av läder och är lika sköna som ett par Converse! 
 
Ytterliggare ett par skor från Nelly.com. De kallas Cuir Desir Tuileries och är av märket Diesel, kostade 1995 kronor. Tack vare den breda klacken är de stabila och bandet runt vristen gör att skon sitter bra och bekvämt. Ska förmodligen ha dessa skorna på studentbalen. De är väldigt användbara under varmare perioder! 
 
Slutligen, en kofta från Nelly.com. Den kallas Day Off Hood Cardigan, och är av märket Odd Molly, kostade 995 kronor. Mycket söt och skön kofta! Går att använda året om. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0