Snart uppehåll

Har kommit hem från Stockholm igen. Spenderade inte så mycket pengar vilket egentligen är bra. Betalade för lite tråkiga grejer så som flygbuss (158 kr), tunnelbaneremsa (120 kr) och mat och fika (ungefär 150 kr). Trots ett antal timmar på Drottninggatan blev det inte mycket handlat... 

Tröjan kommer från Vero Moda och kostade 260 kronor. 
 
Reflextäcke till min hund från Clas Ohlson för 29 kronor. (Väldigt oplanerat köp, men behövligt i mörkret.)

Köpte Fars-dag present till min pappa från Akademibokhandeln (kan det va någon rolig bok?!) för 179 kronor.

Slutligen har jag köpt något så roligt som sminkborttagningsmedel och bomullsrondeller (s.k pads) från Apoteket. Medlet kostade 99 kronor och padsen 20 kronor. 
 
Oktober är nu snart över, vilket såklart innebär att november står för dörren. Under hela november ska jag inte spendera en enda krona! Det kommer således inte att bli några inlägg här (eftersom jag inte ska köpa saker finns det inget att lägga upp heller ju...).
Jag hoppas på tur med mitt sparande, och återvänder i December med en (förhoppningsvis) positiv syn på min ekonomi!
Får nöja mig med att skriva en önskelista under november som jag kan ge till tomten :) Happy Halloween och allt det där! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0