Mera shopping

Vill börja med att berätta att den stickade tröjan jag senast la ut från Monki har blivit återlämnad... Den gick sönder i tvätten av oförklarliga skäl. Har fått pengarna tillbaka, och handlat några nya saker!
 
Var på Entré i Malmö eftersom Monki inte finns närmre min hemort. Inne på MQ hittade jag tre plagg :)
Beställde även en blus från H&M för 1,5 månad sedan, som kom nu i veckan!
Slutligen fyller min halvbror år nästa vecka, så har köpt en liten present till honom.
Se mer detaljerad info om kläderna/sakerna under bilderna.

Tröja köpt på MQ av märket Bondelid, 399 kronor. 
 
Linne köpt på MQ av märket 365 Sunshine, 50 % rabatt så det kostade 75 kronor.
 
Jacka köpt på MQ, av märket Bondelid. De hade kampanj på jackor just nu, så köpte den för 1399 kr istället för originalpriset 1999! Vilket kap!!
 
Close-up bild på den mysiga jackan.
 
Svart blus från H&M som tog lång tid på sig att levereras. När den väl kom hade lappen i nacken blivit avklippt (alltså har någon haft den tidigare och lämnat tillbaka...), så jag skrev till H&M och berättade detta. Fick då nedsatt pris, från 250 kr till 100! Ville inte skicka tillbaka blusen, har haft tålamod att vänta på den så länge och så tycker jag såklart att den är fin.
 
Presenten till min halvbror; biopresentkort på 110 kr! Kostade dock 115 kr för mig då Pressbyrån tar ut en avgift för att vara återförsäljare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0