Sista inlägget på riktigt

Det blev ett sista inlägg ändå! 
 
Var ute och övningskörde med min mamma, och vi fick lust att shoppa lite. Var på Olofssons i Landskrona och köpte ett par svarta jeans från Levi's och en chokladbrun tröja från Hunkydory. Behövde faktiskt ett par svarta jeans då mina andra gick sönder förra veckan.
 
Tröjan var på rea och kostade 200 kronor. Den kostade från början 999 kr, så jag gjorde ett bra köp! Byxorna kostar 1 000 kronor, men jag fick kundrabatt på 10% så jag betalade 900 kronor för dem! Har inte varit med om att få rabatt på icke nedsatta varor någonstans förutom hos Olofssons, och deras fantastiska service gör dem till en butik jag trivs jättebra i, varje gång jag är där.
 
Detta var då verkligen mitt sista inlägg. Bye (igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0