Tillbaka igen!

Min sparmånad är över, och den gick bättre än vad jag anade! Det enda som införskaffades var en skoltröja för 350 kronor (jag kunde inte påverka försäljningsdatumet, som endast var förlagt under november) och en hårborste för 199 kronor (som jag väntat på i två månader, och var ytterst nödvändig). 
 
Nu i december kan jag shoppa som vanligt, men ska försöka tjäna pengar också. 
 
Har varit på bio denna helgen, och sett Breaking Dawn part 2. Biobiljetten kostade 110 kronor, och utöver det fick jag betala 5 kronor i bokningsavgift. 
 
Handlade godis och popcorn till filmen, till en total kostnad av 58 kronor. Efter bion åt jag och min kusin på Max Hamburgerrestaurang, vilket kostade mig 63 kronor. 
 
Har även lyckats tjäna pengar! Pantade familjens flaskor och fick 125 kronor.
 
Vet inte varför bilderna ligger på sidan, de ville inte samarbeta med mig. Kanske är de måndagströtta...


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0