Resa på g

Har nyss bokat en weekend till Stockholm med min pojkvän! Vi åker fredagen den 26 oktober, och kommer hem söndagen den 28. Vi ska bland annat hälsa på familj. Ska bli mysigt!! 
Nästa vecka ska jag också till Stockholm, fast med skolan. Så det blir många turer dit nu de närmsta veckorna. 
 
Jag och min pojkvän bokade flyg, och eftersom vi båda är under 26 räknas vi som ungdomar och flyger billigt. Resan dit kostade 374 kr, och hem 393 kr. Vi får bo hos min pojkväns bror, så det kommer inte bli några utgifter för boendet. Mer om resan kommer när vi är på väg. 
 
Har även varit iväg en kort tur i dag med min mamma och handlat (mest en massa mat). Jag köpte i alla fall ett nytt kollegieblock på Bokia på Center Syd. Blocket är lite speciellt då linjerna är vita och inte svarta, vilket är behagligare att skriva på och senare att läsa. Det kostade 49 kr. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0