Fika, fika & fika

Har hunnit fika flera gånger denna veckan. 
 
Håller på med ett grupparbete i religion i skolan, som gjort att jag och en kompis fått stanna kvar några timmar och jobba med detta, några dagar denna veckan. Vi har sedan gått och fikat på Espresso House, för att avsluta detta jobbiga projekt med något trevligt. 
 
Under den första fikan beställde jag apelsinjuice och morotsmuffin, för totalt 52 kronor. Den andra fikan bestod av varm choklad för 31 kronor. 
 
Mysig bild från fika nummer 1! 
 
Jag har även fikat med min pojkvän, fast hade då köpt med fika som vi åt hemma. Jag köpte kanelbulle, loka och redbull till oss från Pressbyrån, för 62 kronor. 
 
Avslutningsvis köpte jag ytterliggare en redbull till min pojkvän igår, som han fick när han kom hem efter sin jobbiga dag på jobb. Den kostade 17 kronor på ICA i Svalöv. 
 
Nu är det bara 5 dagar kvar av januari, får se om det hinner bli något mer inlägg under dessa dagarna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veronika.blogg.se

Min blogg fungerar som dagbok till mitt budgetprojekt.

RSS 2.0